söndag 12 april 2009

Satan!

Klockan ar nu kring ett pa dagen och Song Kran ar i full gang. Utanfor mig pa gatan springer massa manniskor omkring med olika vattenpistoler och bloter ner allt som ror sig. Det var ett projekt att fa Malins systemkamera till internet cafet pa ett sakert satt men jag lyckades. Tjejerna ska strax gora dykar certifikat provet sa jag tankte ta och lagga upp lite bilder for er att se!

Testat 3 olika datorer nu varav en av dem var den som vi anvande i forrgar for att lagga upp bilden fran Koh Lanta. Kan meddela att ingen av dem fungerar sa tyvarr far bilderna droja annu ett tag. Sorry men nu ska jag ut i solen och kasta vatten pa folk! :(

1 kommentar:

  1. Hej Banana-killers.
    Kul att höra att livet leker för er. Nu undrar jag bara hur det går med DYK-certen?

    Och!: Håll er på ön så slipper ni slaget om Bangkok!

    P

    SvaraRadera