lördag 11 april 2009

Jag ar less pa daliga datorer!!

Jag som skulle bjuda alla er i Sverige pa lite soliga bilder fran Singapor,Thailand och Malaysia men icket datorerna vill inte och jag blir bara pa daligt humor sa ni for naja er med ord istallet. Tro mig, jag kampar for att ni ska fa se bilder och kanna lite avund !

Nu sitter vi pa dykon Koh Tao, vi bor pa ett lyxhotell dar man tar av sig skorna varje gang man gar in, golvet ar vitt, hotellets namn star i guld och vi kanner lyxen floda runt omkring oss. Johan har det ocksa valdigt bra och bor gratis i 4 dagar eftersom vi tjejer ska ta dykarset. Kursen paborjades idag och vi har sett filmer om dykning och har faktiskt laxa ikvall, vilket vi har skutit upp for lite internettid och chokladbananpannkak pa gatan (8kr styck)

Vi har spenderat de senaste dagarna pa Koh Phangna, mer kand som on for sina FullMoonfester. 10000 manniskor som firar fullmanen pa en strand till soluppgangen. Grymt kul var det och sprang in i tva tjejer som vi var ute i oknen med i Australien, varlden ar liten. Sprang aven in i Amandas brorsa mitt pa stranden. Vi bodde grymt fint med en egen liten strand pa den andra sidan av on och hade tom pool, lyxigt varre for oss backpackers. Dock var det nagon (nagot?) som bajsade pa varat bort pa balkongen.

Personalen pa stallet var i sin egen kategori, jag tror inte ens dom vet vad dom sjalva hette, serverade fel mat, glomde bestallningar, och var helt i sina egna varldar. Tror vi vantade 30 minuter pa en ostmacka haha. Jag och Johan bestallde grot och fick in vatten med lite havregryn som flot runt. Men deras hamburgare var grym iaf. 4 dagar med boende och mat varje dag plus batbiljett till Koh Tao och vespa en dag landade pa 400 kr per person, man maste ju alska detta land.

Nu ska jag forsoka kampa vidare med bilderna for eran skull men uppdatering fran dykkursen kommer!

Njut av den svenska varen och ha det underbart !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar