torsdag 12 februari 2009

Regn

Bula, eller nej det var Fijistyle, nu blir det cheersmate!

Under varan vecka pa fiji kom det och gick valdihgt mycket folk, varav en britt som ville lana lite rakkram av Viglund. Han svammlade och sa Cheers mate hela tiden. Tillslut blev jag less

Malin: Viglund, varfor sager han skal hela tiden?!

Viglund gav mig en min som ar du helt tappad och borjade bara skratta.

Hur som helst. Idag har vi fatt osregn i paradiset sa Viglund laser Lisbeth och Mikael blomqvist, Sofia sover och vantar pa att Johan ska lasa klart och jag bestamde mig for att blogga lite och spana in vadret.
Pa agendan star surfinglektioner, en tur upp till Fyren som ska vara riktigt fin och en traff med lite Umeafolk. Nu tar internet tiden slut.

Sommar och sol och vi har kort tajt kjol (inkl viglund)

2 kommentarer:

  1. Bravo Malin! Tack för att du tar dig tid medan de andra slöfockarna bara latar sig på sina olika sätt......
    kram till er alla tre

    SvaraRadera
  2. Oj,vad vi blir avundsjuka här i det just nu soliga,vintervädret, som ni kanske längtar till någon gång! Akta er så ni inte får betala övervikt på hemresan! Ha en bra fortsättning! Roligt att kunna följa er på färden. Mormor o Morfar

    SvaraRadera